Obowiązek informacyjny dla osób zapisujących się na Signify Open Door: Poznajmy się!

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?


Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (dalej: RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest Higher Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Lwowskiej 5/15, 00-079 Warszawa (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@higher.pl.


Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.


W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?


Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:

  • zaproszenia do udziału w Signify Open Door: Poznajmy się! i działań z tym związanych (w szczególności potwierdzeniem obecności) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy),
  • przekazywanie informacji dotyczących podobnych wydarzeń Administratora w przypadku uzyskania odrębnej zgody na ten cel (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda).

Przekazanie:

  • imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu i nazwy uczelni - jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w Signify Open Door: Poznajmy się! i działań z tym związanych.

Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.


JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?


Dane będziemy wykorzystywać do momentu:

  • zakończenia Signify Open Door: Poznajmy się!,
  • ewentualnego wycofania przez Państwa zgody.

JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?


W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa - zaprzestaniemy przetwarzania danych takich danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.


JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?


Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych - na zasadach określonych w RODO.Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.


KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?


Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).


JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?


W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): rodo@jamano.pl.